ایده چاپ کارت هدیه ویژه شب یلدا
نوشته شده توسط : آرزو

شب یلدا یا شب چلّه یکی از کهن ترین جشن های ایرانی است. در این جشن، طی شدن بلندترین شب سال و به دنبال آن بلندتر شدن طول روزها درنیم کرهٔ شمالی، که مصادف با انقلاب زمستانی است، گرامی داشته می شود. یلدا به زمان بین غروب آفتاب از 30 آذر (آخرین روز پاییز) تا طلوع آفتاب در اول ماه دی (نخستین روز زمستان) گفته می شود.

 

خانواده های ایرانی در شب یلدا، معمولاً شامی فاخر و همچنین انواع میوه ها و رایج تر از همه هندوانه را مهیا و دور هم سرو می کنند. پس از سرو تنقلات، قصه گویی بزرگان خانواده برای دیگر اعضای فامیل و همچنین فال گیری با دیوان حافظ رایج است.

 کارت هدیه شب یلدا

چگونه عزیزانما را با کارت هدیه ویژه شب یلدا سوپرایز کنیم؟

یکی از ایده ها چاپ کارت هدیه ویژه برای شب یلدا است. شما می توانید متن مورد نظر خود را با هر طرحی که مد نظرتان است روی کارت پی وی سی چاپ کنید و با هر مبلغی که مد نظرتان است.

سفارش آنلاین چاپ کارت هدیه

شما می‌توانید بدون نیاز به مراجعه حضوری، کلیه سفارشات خود را بصورت آنلاین ثبت نمایید. برای دریافت مشاوره چاپ کارت PVC و ثبت سریع سفارش چاپ کارت هدیه و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید درخواست خود را در تلگرام یا واتساپ به شماره ۰۹۱۲۹۴۰۷۰۱۷ ارسال بفرمایید. و سفارش چاپ کارت خود را بصورت آنلاین از طریق فرم زیر ثبت کنید. همکاران ما با شما تماس خواهند گرفت.

 





:: بازدید از این مطلب : 227
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: